Πρόγραμμα Λειτουργίας

ΩΡΕΣΔΙΑΡΚΕΙΑ 
07.50 – 08.1540΄Υποδοχή μαθητών
08.15 – 09:4085΄1η διδακτική περίοδος
09:40 – 10:0020΄Διάλειμμα
10:00 – 11:3090΄2η διδακτική περίοδος
11:30 – 11:4515΄Διάλειμμα
11:45 – 12:2540΄5η διδακτική ώρα
12:25 – 12:3510΄Διάλειμμα
12.35 – 13:1540΄6η διδακτική ώρα (Λήξη υποχρεωτικού προγράμματος)

Αποχώρηση μαθητών

Oι γονείς πρέπει να βρίσκονται εγκαίρως στην έξοδο του σχολείου για να παραλάβουν τα παιδιά τους.

Φοίτηση μαθητών

  • Η τακτική φοίτηση των παιδιών είναι καθήκον και υποχρέωση των γονέων-κηδεμόνων τους. Απουσία από τα μαθήματα δικαιολογείται μόνον όταν συντρέχει σοβαρός λόγος (ασθένεια, έκτακτα οικογενειακά γεγονότα κ.ά.).
  • Για τη συμμετοχή των παιδιών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και στις αθλητικές δραστηριότητες, είναι απαραίτητη η προσκόμιση του Ατομικού Δελτίου Υγείας (συμπληρώνεται από παιδίατρο και έχει τριετή ισχύ). Το Ατομικό Δελτίο Υγείας προσκομίζουν στο σχολείο οι γονείς-κηδεμόνες των παιδιών των A’ και Δ΄ τάξεων.
  • Οι ετερόδοξοι μαθητές παρευρίσκονται με το τμήμα που ανήκουν στον χώρο της συγκέντρωσης χωρίς να συμμετέχουν στην προσευχή, τηρώντας απόλυτη ησυχία, σεβόμενοι τους δασκάλους και τους συμμαθητές τους.

 Συμμετοχή σε δραστηριότητες

  • Οι εθνικές εορτές, οι εκπαιδευτικές επισκέψεις, οι πολιτιστικές, αθλητικές και λοιπές εκδηλώσεις του σχολείου αποτελούν μέρος του σχολικού προγράμματος. Η παρουσία και η συμμετοχή των παιδιών σε αυτές είναι αναγκαία για την ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους και την καλλιέργειά τους.
  • Οι μαθητές απουσιάζουν από αυτές μόνο αν έχουν σοβαρό λόγο. Σε περίπτωση εκπαιδευτικής επίσκεψης τηρείται το σχολικό ωράριο, ενώ σε περίπτωση γιορτής το ωράριο διαμορφώνεται ανάλογα (π.χ. στις εθνικές γιορτές ορίζεται η διάρκεια της γιορτής και δε λειτουργεί το Ολοήμερο).
  • Για τη συμμετοχή ή μη των μαθητών στις εκπαιδευτικές επισκέψεις απαιτείται Υπεύθυνη Δήλωση του γονέα – κηδεμόνα.

Επικοινωνία σχολείου με γονείς-κηδεμόνες και διάφορα θέματα

  • Το σχολείο αποδίδει μεγάλη σημασία στην επικοινωνία με τους γονείς-κηδεμόνες και στη συνεργασία με τον εκλεγμένο Σύλλογό τους.
  • Συναντήσεις των γονέων-κηδεμόνων με τους/τις διδάσκοντες/ουσες μπορούν να γίνονται μία φορά τον μήνα σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα που ανακοινώνεται αφού πρώτα οριστικοποιηθεί το ωρολόγιο πρόγραμμα.
  • Με το τέλος κάθε διδακτικού τριμήνου οι γονείς-κηδεμόνες καλούνται στο σχολείο για να παραλάβουν τους ελέγχους προόδου και να ενημερωθούν για την πρόοδο και τη διαγωγή των παιδιών τους.     
  • Εάν υπάρχει ανάγκη, μπορούν να πραγματοποιούνται έκτακτες συναντήσεις με τους/τις διδάσκοντες/ουσες κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης μαζί τους.
  • Κατά τις ώρες λειτουργίας του σχολείου δεν επιτρέπεται η είσοδος των γονέων-κηδεμόνων στον χώρο του σχολείου.
  • Για οποιαδήποτε αλλαγή διεύθυνσης κατοικίας, αριθμού τηλεφώνου ή ηλεκτρονικής διεύθυνσης αλληλογραφίας το σχολείο πρέπει να ενημερώνεται άμεσα.
  • Οι γονείς-κηδεμόνες δεν πρέπει να επιτρέπουν στα παιδιά τους να φέρνουν κινητό τηλέφωνο στο σχολείο. Εάν υπάρχει ανάγκη τα παιδιά μπορούν να επικοινωνούν μαζί τους από το τηλέφωνο του σχολείου.
  • Τα παιδιά που παραμένουν στο ολοήμερο πρόγραμμα καλό είναι να εφοδιάζονται από το σπίτι με μαγειρεμένο φαγητό. Το σχολείο διαθέτει αίθουσα εξοπλισμένη με ψυγείο και φούρνο μικροκυμάτων.
  • Οι γονείς-κηδεμόνες θα πρέπει να επιμείνουν στην εκμάθηση και τήρηση των βασικών κανόνων ατομικής υγιεινής από τα παιδιά τους. Το σχολείο διαθέτει τις απαραίτητες υποδομές στις αίθουσες και στις τουαλέτες.
  • Σε περίπτωση που κάποιος από τους γονείς του μαθητή δεν έχει την κηδεμονία του πρέπει να ενημερωθεί άμεσα το σχολείο.
  • Οφείλουν ακόμη να γνωστοποιούν στον δάσκαλο και στον διευθυντή οτιδήποτε αφορά το παιδί και πιθανά επηρεάζει τη φοίτησή του στο σχολείο (προβλήματα υγείας, οικογενειακή κατάσταση κ.ά.)
  • Σε περίπτωση μακρόχρονης απουσίας μαθητή είναι καλό να ενημερώνεται έγκαιρα το σχολείο, όπως επίσης και το σχολείο επικοινωνεί με την οικογένεια σε περίπτωση μακρόχρονης ή επαναλαμβανομένης απουσίας.
  • Οι γονείς πρέπει να συμμετέχουν στη δημιουργία καλών σχέσεων με τους εκπαιδευτικούς και να ανταποκρίνονται στις προσκλήσεις του σχολείου. Η εμπιστοσύνη του μαθητή στο σχολείο ενισχύεται και από τη θετική στάση των γονέων προς το σχολείο και τον δάσκαλο. Στόχος είναι η αποτροπή απρεπών και ακραίων συμπεριφορών (χειροδικίες, άσκηση βίας προς συμμαθητές, υβριστικές και ρατσιστικές  εκφράσεις, καταστροφή δημόσιας περιουσίας, κ.λ.π.) και η ενίσχυση ευπρεπούς και ευγενικής συμπεριφοράς τόσο προς τους εκπαιδευτικούς και τους συμμαθητές τους όσο και προς όλα τα πρόσωπα που βοηθούν στο έργο του σχολείου (καθαρίστρια).
  • Στον χώρο του σχολείου για οποιαδήποτε διένεξη ανάμεσα σε μαθητές, την  επίλυση του προβλήματος αναλαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί και όχι οι γονείς των μαθητών.

  Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου